Tuesday, March 24

it's his part two.


Aku mengaku kali ni memang aku rasa sakit, pedih yang teramat sangat. Malam tadi aku cuba tidur, tapi tak tidur-tidur jugak sampai pukul 5 pagi. Tutup mata, dia muncul. Buka mata, semua benda ingatkan aku pada dia. Pedih, sebab tau dia bukan dengan aku lagi.

Lagi pedih, bila dua hari lepas dia kata dia tak nak hilang aku lagi.

Aku rasa kosong pagi ni.

Duduk depan komputer, cuba lupakan dia. Tapi semua tak menjadi, lagi aku rasa nak contact dia ada la. Aku kuatkan semangat aku balik dan cuba pujuk diri aku yang dia buat semua ni is for his happiness. Memang la sedih aku tidak boleh aku tunjuk dekat sini, tapi lagi sedih bila hati aku ni macam susah nak diri sendiri pujuk, kena dia juga. Baru rasa okay sikit, tapi entahlah.

Mungkin dah terlambat untuk aku mula tulis pasal dia dekat sini, dan mungkin ini untuk yang terbaik. Tapi rasa benci, marah tu sumpah aku kata memang aku tak ada rasa langsung. Aku nak dia happy.

I still fucking love you.
You highlite this

1 comment:

lololjkjlkjljjlkljl said...

i completely understand yr situation. ive been through this routine for months already.
just be strong!
:)