Saturday, August 8

are you scared, too?

First time aku rasa budak lelaki kat matriks aku ni agak kurang ajar dan biadap gila hari ni. Nak tegur tu tengok la diri sendiri.. Sendiri banyak salah, nak tunjuk tunjuk salah orang lain. Muka kalau macam Heath Ledger, boleh la aku terima teguran kau yang sangat tak berasas. Tapi.. haram. Kan dah kena marah tadi, buat aku bengang je hari ni. -_-

When I was in my tutorial class just now, a boy said this..

"Aku tak suka budak perempuan dari KL sebab semua macam snobs. Kalau aku cari girlfriend, aku takkan cari budak KL."

Satu, aku rasa lega sebab dia memang menggatal dan suka ayat semua perempuan. Cikgu siap kata dia penjual minyak (Maksud: suka ayat perempuan or something like that)
Dua, aku rasa dia stereotype semua perempuan benda sama sebab girlfriend dia tinggalkan dia. HAHA.
Tiga.. ahh, kesimpulannya.. Semua budak perempuan dalam class aku yang dari KL dan Selangor bengang dekat dia.

Aku dah muak kat sini, nak balik. Nak balik rumah laaaa. Dah la, nak makan maggi.

1 comment:

fofo said...

dah lama saya tak menyibuk kat blog awak. haha. budak laki tu patut makan selipar